K2[blackpearl]

K2[blackpoint]



Folyamat támogatás, avagy workflow megoldások K2-vel

  • Átláthatatlanul követhetetlenek
  • Sokszor a munkatársak sem tudják, hogy “merre az előre”
  • Anyagok tűnhetnek el, de biztosan forintosítható a kár mértéke a “lassú kiszolgálás” vagy az “eltűnt dolgok” következtében

A blogbejegyzésünkben pontosan körbejárjuk a fenti “miért” és “mikor” kérdését a pontos megértés kedvéért. Ezen a ponton érdemes ezekre a folyamatokra támogatást adni K2-vel! A K2 azért jó workflow támogató eszköz és az Ön legjobb választása, mert:
  • Alapból “készen vannak benne dolgok” (feladatok kezelése, folyamatok könnyű rajzolása, kész riportok)
  • Microsoft alapú, ami azért fontos, mert alapból jól alkalmazkodik/kapcsolódik az Ön Microsoft Outlook-jához, vagy Sharepoint Portáljához; a meglévő Microsoftos megoldásaihoz/eszközeihez
  • A folyamatokat könnyű “lerajzolni vele”, letisztult, átlátható, mindenki számára könnyebben megérthető
  • Világszerte elterjedt, jól használható eszköz
  • A K2 jól skálázható termékekkel rendelkezik: nagyvállalatoknak “robosztusabb”, “mindenre kiterjedő” megoldásként a K2 BlackPearl alkalmazható, kisvállalatoknak az “egyszerűbb”, “olcsóbb”, de minden igényt kiszolgáló K2 BlackPoint lehet jó megoldás

A K2 további előnyeiről a K2 blog ad további információt. (a blogok között arról is lehet olvasni és képernyőképeket találni, hogy hogyan is működik a folyamat támogató eszköz.) Amikor tudjuk a “miért” és “mikor” kérdésére a választ és elfogadjuk, hogy a fenti, K2 eszköz az Önök igényeihez megfelelő, akkor már csak a “hogyan” kérdése marad. Általánosságban elmondható, hogy egy ilyen informatikai projekt bevezetése is gondos tervezést igényel. A tervezésnél nagyon fontos a speciális workflow támogató rendszerek bevezetéséhez kapcsolódó tervezési tapasztalat. Sok kárt és “rossz irányokba indulást” lehet elérni rossz, nem hozzáértő szakemberek alkalmazásával. Blogbejegyzésünkben külön írást szentelünk annak, hogy hogyan veheti észre a “kókler workflow tanácsadót”.) Vagyis a tervezés során külön figyelmet kell szánni a speciális “folyamati elemeknek” pl.: van e Önöknél szervezeti hierarchia a munkatársakról és az elérhető-e, aktuális-e? Ezt követően lehet továbbmenni a fejlesztés, tesztelés, rendszer bevezés elemeivel. Minden esetben vannak workflow specifikus tényezők , melyekre figyelni kell!

Javaslom, ha a fentiek felkeltették érdeklődését, akkor tájékozódjon blogbejegyzéseinkből, vagy keressen bennüket közvetlenül.